Sunday, January 25, 2009

Salam Pengenalan Kepada Semua Warga Kolej Rahman Putra...

Assalamualaikum dan Salam Perkenalan kepada anda semua..

Rasanya, belum terlambat lagi untuk saya mengucapkan selamat menyambung kembali perjuangan kita yang masih lagi belum selesai dalam mengejar cita-cita dan kerjaya yang sememangnya menjadi nadi dan harapan diri kita sendiri, bahkan kedua-dua orang ibu bapa kita yang berada di sisi kita.

Selamat datang saya ucapkan kepada semua pengunjung yang mengunjungi blog ini, terutamanya warga Kolej Rahman Putra, khasnya. Saya, selaku Naib Pengerusi 1 (Pengurusan) bagi sesi Jawatankuasa Kolej Mahasiswa (JKM) Kolej Rahman Putra sesi 2009 mengalu-alukan kedatangan anda semua ke blog kami yang masih baru lagi dalam pembikinannya. Insya Allah, dalam masa yang terdekat ini, akan kami uar-uarkan kepada anda semua mengenai blog ini untuk ditatap bersama sebagai salah satu wadah untuk kita berinteraksi dan brkongsi segala-gala ilmu dan pengalaman, bahkan coretan rasa yang bisa mungkin diajukan kepada pihak kami dalam melaksanakan amanah dan matlamat kami untuk merealisasikannya demi kebaikan semua pihak. Insya Allah.

Kepada seluruh kaum yang berbangsa Cina, masih sempat untuk saya mengucapkan 'Selamat Menyambut Tahun Baru Cina' yang bakal menjelang tiba tidak lama lagi. Semoga kalian berbahagia di hari yang sememangnya kalian nanti-nantikan untuk merayakannya bersama-sama insan yang tersayang. Selamat bergembira.

Sebelum saya menitipkan warkah saya pada coretan kali ini, semoga anda semua dapat memberikan kerjasama dan hubungan yang baik terhadap pihak pengurusan kami selaku wakil yang memperjuangkan segala permasalahan yang berkait rapat dengan mahasiswa. Segala permasalahan yang wujud, Insya Allah, akan kami cuba sedaya upaya dalam mencari penyelesaiannya. Semoga kita bertemu lagi dalam coretan warkah seterusnya, Insya Allah.

Akhir kalam, selamat bercuti kepada anda semua.

Wassalam...

No comments:

Post a Comment