Monday, February 16, 2009

Salam Pengenalan..

Assalamualaikum, Salam Sejahtera dan Salam Perpaduan..

Coretan pertama saya selaku Pengerusi JKM KRP utk sesi 2009 adalah utk bertukar-tukar pendapat dikalangan warga KRP semua.. Sudah menjadi satu tanggungjawab bagi saya, utk membawa apa2 isu atau permasalahan yg berlaku di kalangan anda semua ke pihak atasan.. Jika sesiapa mempunyai idea2 atau pendapat utk membangunkan lagi kolej, dari mana2 aspek terutamanya keceriaan, landskap,pengurusan dan kemudahan pelajar, bolehlah saudara/i maklumkan terus kpd mana2 JKM di bilik JKM atau postkan comment anda dlm tajuk ini.. InsyaAllah saya akan berusaha dlm melaksanakan tanggungjawab yg diberikan..

Sebelum saya mengakhiri penulisan ini, terima kasih diucapkan kpd semua yg terlibat dlm menjayakan program kolej yg telah berlalu seperti Bengkel Pengurusan Etika dan Sukan Persahabatan di UiTM Cawangan Johor.. Tahniah kpd atlit2 yg berjaya menewaskan tuan rumah dan berusaha lagi utk SUKAM 2009 yg dianjurkan KRP sendiri.. Buat semua jawatankuasa SUTRA'09, saya doakan segalanya berjalan dgn lancar seperti yg dirancang.. Selamat berjaya!!

Sekian..

1 comment:

  1. cadangan letak shoutbox..spya warga krp boleh menjerit..tq

    ReplyDelete