Tuesday, March 3, 2009

Nantikan Kemunculan Edisinya...

Assalamualaikum dan Salam Ukhuwah...

Hmm, apa khabar anda semua? Semoga sihat hendaknya, Insya Allah. Bertemu lagi kita dalam ruangan kali ini. Bagi edisi kali ini, saya tidak mahu menulis dengan perenggan dan baris-baris ayat yang panjang, namun hanyalah sekadar untuk memberikan sedikit pengumuman saja.

Pertama:
Kepada seluruh warga kolej, anda diminta untuk ke pejabat kolej bagi mendapatkan borang permohonan kuota pengetua. Tarikh tutup penghantaran borang yang lengkap diisi adalah sebelum atau pada 10 Mac 2009.

Kedua:
Kolej Rahman Putra akan menjadi tuan rumah bagi penganjuran Sukan Antara Kolej Mahasiswa (SUKAM) ke 17 pada semester hadapan. Jadi, pastikan bahawa anda semua sentiasa mengemas kini dan mendapatkan maklumat-maklumat terkini berkenaan program berkenaan untuk informasi selanjutnya.

Ketiga:
Tanggal 21 dan 22 Mac 2009 nanti, Biro Kebajikan dan Kemasyarakatan Jawatankuasa Kolej Mahasiswa (JKM) Rahman Putra akan menganjurkan sebuah lawatan kebajikan ke Institut Jantung Negara (IJN), Kuala Lumpur. Kepada seluruh warga kolej yang berminat, harap anda semua dapat mendapatkan maklumat-maklumat terkini berkaitan program berkenaan kerana tempat untuk lawatan berkenaan adalah terhad.

Sekian untuk bicara dan makluman pada kali ini.

Wassalam dan Salam Mesra.

No comments:

Post a Comment